23 вересня 2015 року учитель технології Шаблій Ольга Миколаївна і учитель інформатики Олефіренко наталія Михайлівна проведели інтегрований урок з технологій та інформатики в 11-В класі на тему: "Використання у проектній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій"
Нині інформація, необхідна для виконання більшості проектів, здебільшого зберігається у вигляді паперових та електронних документів.
Електронні документи можуть поширюватися у формі записів на цифрових носіях (оптичних дисках, пристроях флеш-пам’яті, магнітних носіях тощо) і зберігатися на виділених для цього пристроях пам’яті комп’ютерів локальної або глобальної мереж. Пошук необхідних електронних документів виконується із застосуванням спеціалізованих програмних засобів - пошукових систем.
Використання в проектній діяльності інформаційно-комунікаційних технологій полягає в тому, що з їх застосуванням здійснюється:
- планування роботи над проектом,
- пошук інформації, необхідної для виконання етапів проекту,
- моделювання можливих результатів проектної діяльності,
- виконання необхідних для досягнення мети проекту розрахунків,
- спілкування учасників проекту.
- презентація проекту.
На уроці працюючи в групах учні з'ясували які види презентацій існують для комфортного та ефективного ознайомлення авдиторії з об'єктом (будь-то проект, товар, чи продукт або послуги).
Разом з учителем інформатики учні повторили основні відомості про комп'ютерну презентацію та програму PowerPoint, які вивчалися в курсі інформатики у 10 класі.
Практична частина уроку передбачала пошук інформації в Інтернету та створення презентації на тему «Оздоблення інтер'єру виробами, виготовленими власноруч».
Пропоную до перегляду відео епізод уроку: захист практичної роботи зі створення презентації до проекту:
Немає коментарів:
Дописати коментар