четвер, 10 жовтня 2013 р.

Тренгове заняття "Таємниця мого я"

В рамках тижня "Сходинки до розуміння" сьогодні в нашому класі була проведена зустріч з психологом -  Валентиною Іванівною. Це тренінгове заняття  мало назву"Таємниця мого я". Ми грали в ігри, спілкувались. Виконали вправу "Що в імені моїм?". Суть цієї вправи полягала в тому, що кожен учень розповів своїм однокласникам що означає його ім'я. Також ми послухали інформаційне повідомлення психолога "Шлях до самовдосконалення", з якого ми дізналися багато нового та цікавого.За результатами експрес-діагностики ми дізналися хто кожен з нас , художник чи мислитель.Ми малювали зоряні карти кожного з нас і висловлювали побажання своїм товаришам. Було дуже цікаво і пізнавально!

Цікава вправа "Хто я?"



Немає коментарів:

Дописати коментар