середа, 1 грудня 2010 р.

Інтерв'ю із майбутньою зіркою Вагін Дариною

- Дарино, у скільки років ти почала співати?
- Я почала співати у 5 років і досі займаюся співом
- У твоїй родині люблять співати?
- У моїй родині гарно співає дідусь і його сестра.
- Коли ти вперше взяла участь у конкурсі? Якими були враження?
- Перший мій конкурс "Золота осінь" відбувався у Кам'янці. Я вперше побувала на великій сцені і мені це сподобалось!
- З ким ти займаєшся вокалом?
- Я відвідую у вокальну студію "Ліра" Будинку творчості дітей та юнацтва. Мій керівник - Дроботенко Віра Петрівна.
- Хто із виконавців є взірцем для тебе?
- Мій кумир - Ані Лорак. Вона завжди завзято йде до своєї мети. Цим я хочу бути схожою на неї.
- Твої плани на майбутнє?
- Я мрію стати професійною співачкою.
- Розкажи про останній конкурс, в якому ти брала участь.
- 26 листопада в м.Київ я брала участь у Всеукраїнському фестивалі "Академконцерт-2010", де виборола почесне ІІ місце. Нагороду мені вручав заслужений діяч мистецтв України Євген Ваврик.

Немає коментарів:

Дописати коментар